måndag 2 februari 2009

Ska man?

Alltså.. Nu har min mor tvingat mig att inse att min hand är svullen.. Dessutom är även mina fingrar svullna vilket resulterar i att de är rätt tröga att böja på :( Lite blå är den också.. Nu har jag även märkt att det gör ont i underarmen vid vissa rörelser, det lixom strålar ut från fingrarna.. Så nu är frågan, ska man kolla upp det? Jag tror ju egentligen inte att det är nåt större fel, jag kan ju röra på hand och fingrar (om man bortser från att det knakar varje gång jag böjer på handen) och så ont har jag inte, bara ibland. Nåja.

2 kommentarer:

Cila sa...

Men va ha hänt med handen? Ha du fallit?

Miss U!
Puss

wimsis sa...

Hehe.. Joo.. Jag råkade lixom halka omkull i fredgas, klant som man är! Men nu mår nog handen rätt bra igen!

Miss u 2 gumman! puss