torsdag 26 februari 2009

Miss i planeringen

Idag tyckte jag och Mia att vi var riktigt duktiga. Vi skulle till bibban och göra instuderingsfrågor. Riktigt duktigt tycker jag, på en ledig dag och så. Vi började i godan ro tills Mias telefon ringer, vi ska ha lektion. De har redan börjat... Men skit också!!!!! Så vi hann inte ens bli färdiga med en fråga förrän vi blev tvungna att traska iväg i slaskvädret till skolan. Lektionen var ändå inte speciellt givande, hade en diskussion och tittade på film i 65 min. Kunde lika gärna ha suttit kvar på bibban och gjort nytta istället.
Men varför uppdaterar dom inte schemat för? Skulle ju vara lite lättare att veta om man har lektion om det står på schemat, eller?
Nåja, blir bibban kl.11 imorgon istället.
Och en annan sak. Tvättmaskinen i det här huset är upptagen!!! Jag har inte tvättat sen jag kom hem eftersom tvättmaskinen är upptagen konstant! Har ju för tusan inga rena kläder kvar.. Men imorgon ska jag fan tvätta, tar någon min tvättid då så hivar jag ut deras kläder till bättre behövande.

Inga kommentarer: