onsdag 25 februari 2009

Det kommer när det kommer

Haha.. Igår gick som sagt kronprinsessan Victoria och Daniel ut officiellt med sin förlovning. Grattis till dom! Jag hade dock inte hört det själv utan mor min berättade det. Jag kan tycka att allting är så överdrivet, jag menar, det var det enda de pratade om på radion och tvn, deras förlovning. Visst hon är kunglig, men ändå. Jag sa då att när jag förlovar mig kommer ingen att prata om det på tv och radio, haha. Men då sa min mor att det var lustigt att jag så, eftersom hon och min bror hade pratat om just det. Min förlovning... De undrade då om vi inte skulle förlova oss snart.. hehe.. Nja.. Det vet jag väl inte. Vi får väl vänta tills söt har flyttat hem igen åtminstone, och så skulle det väl vara bra om man hade råd att köpa ringar, haha. Nej, vi har ingen brodska med det. Det kommer när det kommer. Men när vi pratde om det så slog det mig, i maj har vi varit tillsammans i 5 år! Helt sjukt ju!

Inga kommentarer: