måndag 9 februari 2009

Men på riktigt???

Nu är jag bitter igen. Jag hade äntligen kommit till skott och fått välsignelse av min man och skulle nu då boka resan. Och ja, jag har bokat resan men det gick inte att betala med ett utländskt visa-kort!!! Så nu borde min resa ha blivit avbokad. Den skulle nämligen avbokas 20 min efter att resan bokats om den inte var betald då, och det blev den ju som sagt inte.
Men jag fattar inte detta med att det inte går att betalas med utländskt visa, det är väl lixom det som är hela poängen med visa.. Eller är det bara jag som missuppfattat? Men det är bara f*** ving som det är så på, och det var ju självklart bara dom som hade resor kvar på fredag! Jag ville ju åka med fritidsresor eftersom de hade transfer till Mogàn (det hade inte ving), men när jag skulle boka fanns inte deras resa kvar. Guuuuud vad jag är lycklig nu.

2 kommentarer:

Cila sa...

Men nej vilken otur!!
Och himla skumt med att visa inte fungerar.. Kanske du skulle prova ringa dit idag och fråga?

Hoppas att de löser sig!
Puss

wimsis sa...

Jo, jag ska åka in till ålandsresor så fort jag bara kan idag och försöka få det bokat!!!

Puss