torsdag 14 oktober 2010

Vila

Liam ville gå upp kl. åtta idag.. Fy, vad jag INTE var pigg på det, så jag sa till C att nu får du faktiskt ta Liam så jag får sova en stund till. Och visst, han tog Liam, och lade honom i vår säng brevid mig. Tror ni jag kunde somna om med en jollrande glad bebis brevid mig? Nej. Nåja, jag gick upp vid halv nio och åkte till labben och lämnade fasteprover och u-prov (Läkarbesök nr. 2 nästa vecka..). Efter det åkte jag till apoteket och shoppade loss.

Och nu har Liam sovit två timmar och 35 min med sin trasa över ansiktet :) Och oj vad han sover gott! Men jag är verkligen glad att han sover, för jag är allt annat än pigg.. Snorig, ont i bihålor, huvud och allmänt slut är man. Så nu får även jag en chans att vila lite.


Tänk att lite folie kan vara så spännande ;)

2 kommentarer:

Marie sa...

låter inge vidare att du mår så där, hoppas du kryar på dig!
Men gud va stor han ha blivit! Lilla söta prinsen <3 Måste ta en dejt snart tycker jag!
Puss

wimsis sa...

Ja, visst är han stor, klimpen :) Växer så det knakar. En date absolut, var ju ett tag sen nu igen.. Dagarna bara springer ifrån rn!
Puss