söndag 24 oktober 2010

Dagen

Den här dagen har vi spenderat hos två av Liams gudföräldrar, min fina syster och Sergio. Liam fick ju välling första gången igår, och det gav sig nog tillkänna idag.. Han har haft rätt mycket gaser och haft magknip, plutten. (Hoppas förövrigt att ni läsare inte är känsliga, kan bli en del bajs och gas prat :)). Jag gav hon välling ikväll igen, så nu får vi se hur han mår imorgon. På tal om välling, jag har fått för mig att välling ska de bli mätta av och sova länge av. Liam sover alltid från kl. 21-06 el. 07. Men inatt vaknade han kl. 03 och ville ha mat, och sedan igen kl. 06.30. Vad tusan! Kan inte ens minnas när han vaknade mer än en gång per natt. Kanske var det bara en tillfällighet.

Malin och Sergio har köpt ps3 och det skulle vi ju då installera. Men det var ju f*n omöjligt. Ja, tror det tog tre timmar innan det gick att spela. Och då har vi ännu inte internet inställningarna på grej. Va trött jag kan bli. Tur att man har en händig karl så jag slipper göra sånt själv ;)

De hade köpt ersättning åt Liam när de var i Sverige igår, de hade även köpt mangopuré och en fruktdryck åt honom. Han fick smaka lite mangopuré, och oj vad det var gott. När han insåg att han inte skulle få mer gallskrek han, haha. I alla fall, gissa vad jag glömde kvar där när jag åkte. Jo, ersättningen. Vad trött jag blir på mig själv.

2 kommentarer:

Annica sa...

Halloj!!
Pröva ge gröt istället :-) Mättar mer och du "slipper" flaskan ;-) KRAM

wimsis sa...

Tack för tipset, det ska vi pröva! Kram