tisdag 5 oktober 2010

Dopet då

Om jag skulle ta och skriva lite om dopet då. Liam hade ju då inte sovit före dopet som börjad kl. 13, så ni kan ju tänka er hur trött han var.. Så det var lite gnäll i kyrkan, men inte mycket, han var så duktig så. Prästen var den flummigaste jag nånsin träffat, haha. Vi trodde alla att han skulle snubbla omkull och så kunde han inte psalmen vi sjöng :). Fast det gör inte mig nånting, det var ganska underhållande måste jag säga :)
När vi var klara i kyrkan åkte vi till församlingshemmet och åt smörgåstårta och tårta. Kändes inte som jag han prata med någon alls, det blir ju alltid så när man ställer till kalas. Men Liam fick jätte fina presenter, det tackar han för! Han somnade ju förresten efter 5 min i församlingshemmet, så huvudperson missade kalasandet. Men han vaknade när det var dags att öppna presenter, sånt kan man ju inte missa ens när man är så liten ;)

Ni kanske vill veta vad han heter också, Liam Carl Kronhed heter vår lilla prins <3 Och här får ni lite bilder!













3 kommentarer:

Cindy sa...

Va fina ni var. Liam ser så "vuxen" ut på sista bilden, lång ser han ut att va också :-) Kram

Linda S sa...

den där klänningen har jag tittat massor på.den är sååå fin!!!

wimsis sa...

Cindy: Tack, var riktigt kul att ha nåt annat än mjukisbyxor på sig :) Han är min lilla "farbror", hihi. Sist vi var till rådis var han 60 cm, så vi får se på fredag hur lång han är nu! Kram

Linda: Jag bara älskade den också! Var bara tvungen att ha den!