fredag 29 oktober 2010

Sovpåse!

Idag har jag varit på stan med min mor vilket resulterade i att jag nu är bankrutt. Fy, man ska inte åka till stan utan hålla sig hemma. Det är billigast så! Det vart även en kaffe på Nikolaj där gudfar Sergio jobbade flitigt i vanlig ordning. Men han tog sig tid för sitt fina gudbarn :)
Jag måste bara få rekkomendera en sak, nämligen sovpåsen! Jag bara älskar sovpåsar till Liam, det är så enkelt att bara knyta upp och byta blöja, han är varm och gosig hela tiden och han kan inte sparka av sig täcket! Idag var jag bara tvungen att köpa en till, vi har flera åt honom men dom är för korta.. Är dom det kan man inte knyta dom, gör man det får han ju inte rum med benen.. Men idag hittade jag en jätte mjuk och gosig! Köpte även två söta bodysar åt honom och två nya leksaker att bita på. Köpte även tre helt vanliga basic tröjor åt mig själv. Och nu är jag jätte sugen på att rensa ur garderoben, men det kan jag ju inte göra nu då väcker jag lillen. Hoppas inspiration finns kvar imorgon också :)

Sen kan jag berätta att Donya började löpa igår.. Suck säger jag bara. Hon HATAR att ha tikskydd på sig. När jag satte det på henne igår kunde hon knappt gå, såg ut som om hon hade en pinne i a**let, haha, dessutom gick hon runt och gned sig mot allt hon kunde. Idag när hon var ensam hade hon fått av sig det och bitit sönder spännet. Jäkla jycke. Men hon hade nog inte räknat med att jag skulle sy ihop det åt henne, haha! Och ni skulle se hur sur hon är och blänger på mig, pms kanske?

Inga kommentarer: