tisdag 19 oktober 2010

Glader

Just nu har jag världens gladaste lilla son brevid mig. Han ligger och sjunger och pratar :) Han brukar gå och lägga sig kl. 21, men jag insåg väldigt snart att det inte är nån idé att ens försöka, haha. Så vi får väl se hur länge han är nöjd och glad.

Idag åkte ju C på jobb också. Så nu är vi ensamma. Men det ska väl gå bra även denna gång, men slött är det ju, annat kan jag inte säga. Men dagarna går ju väldigt snabbt när man har en liten att ta hand om 24 h i dygnet.

Det går framåt med huset, igår kom det två lass grus som C, min pappa och C´s pappa bredde ut tillsammans. Idag när vi kom hem efter att ha hämtat bilen på flygfältet och fikat med mina föräldrar hade de varit här och lagt mer styrox samt nåt annat som jag ärligt talat inte vet vad det är :) Så nu är det väl vvs-arens tur att komma och fixa med golvslingorna.

Och imorgon väntar vi besök från fina Marie, var en evighet sen vi sågs så det ska bli så trevligt att skvallra lite, få veta vad som händer utanför min bebisbubbla :)

Här en fin bild på Liam från i somras, farfar var fotograf.

1 kommentar:

Marie sa...

jeeej! Imorrn ska vi skvallra över en kopp kaffe! =) Längtar så!