lördag 9 oktober 2010

Ont i magen

Oj vilken dålig dag vår gosse hade igår.. Men det var nog inte pga vaccinet som vi trodde först, utan han har nog haft ont i magen. Stackars lilla bebisen. Han får ju som sagt ersättning och det kan de små liven bli hårda i magen av, men nu har jag köpt hem maltextrakt, så förhoppningsvis ska det bli bättre.
Liam är ju alltid helnöjd bara han får vara med och se sig omkring. Igår åkte vi till stan för att uträtta lite ärenden, C bar honom i famnen (jag orkar inte :) ) men han var så lessen :( Trots att vi gick runt och det fanns massor att titta på.. Det var första gången jag såg att det kommit några tårar i ögonvrån.. Mitt mammahjärta blödde vill jag lova, fy sjutton.
När vi var färdiga på stan åkte vi till C´s föräldrar på middag. Liam var så lessen även där, helt otröstlig! Men sen, sen bajsade han lite och sen blev han min nöjda, sociala och glada kille igen! Så kvällen var helt okej och han har sovit jätte gott och vaknade med ett leende på läpparna, det finns inget bättre sätt att vakna på <3

Nu är C och springer kanonloppet, haha. Han kommer vara död när han kommer hem. Han har ju inte direkt tränat :) Men hans mål är vinna över sin svåger (som tränat hela vintern och våren inför detta ;) ), Lycka till.

Imorgon är planen att åka till sthlm på mässa, underbara barn och bygga & bo! Guud så skoj! Men jag tror inte det blir så billigt..


Den finaste som finns <3

Inga kommentarer: