måndag 4 oktober 2010

Till er!

Jag vill bara tillägna ett inlägg till mina fina, underbara vänner. Tack för att ni finns här när det är jobbigt och tack för att ni lyssnar på mig när jag behöver prata eller bara gråta en skvätt. Det här är vänskap, när man inte behöver prata med varandra varje dag, inte varje vecka kanske inte heller varje månad, men ni finns där och vi vet var vi har varandra. Ja, äkta vänner finns där i både bra och dåliga stunder. Så TACK för att ni finns!
Och ett jätte tack till dig Cindy, trots att vi aldrig träffats så värmde din kommentar verkligen.. Trots att du inte ens vet vad allt handlar om.

Kramar i mängder till er

(Just nu känns allt lite lättare.)

3 kommentarer:

Cila sa...

Du är underbar! <3

Cindy sa...

Tack :-) Jag vet ju inte nu va det handlar om men ALLA går ju igenom piss och skit vissa dagar :-) Det är bra att det finns fina och underbara dagar där emellan. Ibland behöver man bara spy ur sig lite, gråta lite och skrika lite så känns de bättre sen. Finns här på nätet om de är nått :-D Kram

Marie sa...

du vet att du har dina vänner! Alla behöver en axel att gråta ut mot nångång...
Miss you!
ses på söndag?