fredag 15 oktober 2010

Till Jul

Idag har jag legat på soffan hela dagen så här långt.. Ingen röst har jag och hela huvudet värker (jävla bihålor) och så fryser jag med jämna mellanrum. Helt underbart med andra ord. Lillskrutt ligger och sparkar här brevid mig medan han "läser" en mjuk bok :)
Kl. 07 vaknade Liam imorse, då åt han och sen låg han och gjorde pruttljud i sin säng, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, haha.. Han tycker verkligen det är jätte kul och tar varje tillfälle i akt att visa sina nya konster, men mamma däremot ville bara somna om just då. Men man kan ju inte låta bli att dra på munnen åt honom. Han är så fin.

Idag kom de och satte styrox i grunden och på måndag kommer vvs-aren hit och så kommer det ett lass grus till. Idag sa dom även att huset skulle vara uppe vid jul. Jaha, bara två månader senare än de sa från första början.. Nåja, vi har ju inte brottom, men man är ju så förväntansfull. Sen är det ju så att C är ju på jobb över jul, och han vill ju vara hemma när det ska slås upp. Så hoppas vi kan fixa det så. Han är ju bara hemma på ledigt en gång till innan jul. Jisses. Snart är det ju jul!

Inga kommentarer: