tisdag 26 oktober 2010

Efter många om och men

Vilket jäkla projekt med dessa vinterdäck.. Åkte till bilförsäljaren, han gick också igenom bilen och letade, han hittade ju så klart ingenting. Han satte sig och ringde till förra ägaren men han var ju inte hemma. Åkte hem till mor och far och drack kaffe och bara väntade på att han skulle höra av sig. Just det, bilförsäljaren sa även att nyckeln vi letade efter var helt unik för bilen, det finns ingen annan än den vi saknar. Jippi. Underbart.
Men efter ett antal timmar ringer bilförsäljaren och ber mig kolla i första hjälpen väskan i bilen. Och visst f*n låg den där. Men VEM sätter nycklar där?! Vilket jäkla gömställe, vem börjar leta i första hjälpen väskan. Nu har jag äntligen vinterdäck på bilen alla fall. Och så har jag varit till försäkringsbolaget och gjort om min försäkring, så lite nytta har jag gjort också.

Men just det! Nu ska ni få höra! Igår kväll hällde jag upp 170 ml. välling till Liam. Han äter aldrig så mycket åt gången, men det var lixom inget att spara på så värmde upp det och gav. Och ungen åt upp precis allt! Han sov från kl. 21-o8.15!!!! Jag trodde inte det var sant! Ikväll åt han ca 150 ml, så nu ska vi se hur den här natten blir!

1 kommentar:

Petra sa...

tänkte precis på de när du hade gett han tidigare, att kanske han fortfarande är hungrig när han vaknar och vill ha mera käk. men kul att han sov så länge! de e såå skönt när dom sover hela nätter! hoppas det går bra i fortsättningen! kram