lördag 30 oktober 2010

Tips??

Min son är helt vild! Han ligger på soffan och far på som en jag vet inte vad, jag hade tänkt att han skulle vila en stund, det hade tydligen inte han tänkt.
Jag hade även tänkt att vi skulle åka till min syster nu, men när jag höll på och göra oss färdiga hörde jag att det kom en bil, det var då en från byggfirman. Han skulle spänna upp nån bana sa han. Så jag kommer inte ut med bilen.. Nåja, kan ju inte ta så lång tid.

Liam har varit jätte hård i magen nu på sistone.. Imorse försökta han bajsa, men det gick inte och gjorde väl jätte ont så han bara skrek :( Så jag fick använda mig av febertermometern för att hjälpa honom (andra gången denna vecka jag gör detta..). Och när det var färdigt skrattade han, gulle. Fan alltså, jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa honom.. Han har fått plommonpuré flera ggr, men det hjälper ju tydligen inte. Tidigare gav jag honom malt, hjälpte kanske liiite. Så nu har han fått malt igen. Hoppas verkligen det hjälper. Har ni några andra tips???

1 kommentar:

Anonym sa...

prova med lite vanlig matolja i vällig/ersättningen. det funka på mina pojkar :)
/jessica