fredag 6 augusti 2010

Sommar

Volket fint väder vi fått igen, helt underbart! Nu har faktiskt även jag varit ute i solen, har mest suttit inne med liten annars.. Men som sagt, igår låg jag i solstolen medan Liam sov, mannen var ute och åkte med en kompis och hade hunden med, så det var lugnt och skönt =)
Senare tog vi båten till stan och käkade på Knorring, efter det spelade jag och c golf medan C´s kompis kollade Liam, riktigt mysigt att få göra någonting tillsammans. När vi var färdiga med golfen åkte vi hem där vi satt uppe alldels för länge, inte ens Liam ville sova. Idag när vi vaknade kände jag mig bakis :( Jag var alltså inte det, men jag var så jäkla trött! Så idag har inte många knop blivit gjorda kan jag lova. Vi tog alla en powernap i sängen för en stund sen, den var verkligen välbehövlig!


Mys på stranden <3

Inga kommentarer: