onsdag 25 augusti 2010

Distans

Idag har vi haft en riktigt slapp dag. Lillen väckte mig runt nio idag, då ammade vi och sen somnade han om. Jag däremot kunde inte somna, så det var bara att stiga upp. Fick för mig att jag skulle omorganisera Liams kläder så det började jag med, men sen vaknade chefen när jag var halvfärdig, då var det bara att sluta och amma istället!
Vi hade planerat strömavbrott vid 12- tiden så då gick vi ut på promenad. Donya var mycket nöjd med mattes intiativ :) Vi träffade en granne jag inte träffat förut och pratade några ord, sen fastnade vi även vid våra närmsta grannar som var ute och fixade. Har inte pratat med dom på ett tag så vi stod säkert där en halvtimme- 45 min.Liam somnade för ovanlighetens skull i vagnen på promenaden, men när vi kom hem och jag ställde vagnen vid dörren vaknade ha så klart.. Men jag fick honom faktiskt att somna om inne sen!

Jag fick svar på mitt mail till skolan idag, jag får göra hela kursen på distans, men det innebär en hel del uppgifter/hemtentor som ska göras.. Jag ska försöka fixa det alla fall. Så nu när Liam sovit har jag faktiskt börjat leta litteratur och skrivit några rader, alltid nåt.

Nej, nu skriker min son på mig!

Inga kommentarer: