onsdag 11 augusti 2010

Ensamtid

Nu är vi just hemkommna efter middag hos svärisarna. Nu är man mätt och skulle helst ta sig en tupplur på soffan.. Men skrutten vill inte samma sak, han kämpar så här brevid mig för att hålla ögonen öppna, men nu är det inte långt kvar =)

Igår på kvällskvisten gick jag ut helt ensam på gården och plockade mer blåbär, riktigt skönt att få lite ensamtid. (Missförstå mig inte nu.. Jag älskar min son och min karl över allt annat, men trots att man får barn kan man behöva va ensam en stund och samla tankarna ). Hade ju hunden med mig, och hon är ju lite speciell, haha, hon tycker ju då om bär och äter direkt från buskarna =) Mupphund. Gärna ska hon ta bären man själv vill åt, och så försöker hon stjäla dom man själv plockat. Det enda jobbiga var myggen, och brännässlorna jag lyckades bränna mig på.
När jag kom in hade jag en hungrig, nybadad son som väntade på mig! Älskade unge <3

Så idag lagade jag paj som vi tog med till svärisarna. Vi (jag =) )sa innan att smakar pajen skit säger vi att det var du som lagade den, är den god kan jag ta åt mig äran! Den var tydligen god, och därför kan jag då skylta med det här på bloggen =)

Är det förresten nån som sett några kantareller nånstans???!! Måste ju få tag på några till kursen i helgen..

Inga kommentarer: