fredag 27 augusti 2010

Gnäll

Det har varit lite gnälligt här igår och idag, lite ont i magen skulle jag tro. Har haft en aning svårt att få någonting gjort, plutten vill gärna vara i famnen när han är ledsen, och det får han så gärna. Men oj vad ryggen tar stryk av att bära på honom och sitta med honom i famnen långa stunder.. Har jäkligt ont i ryggen nu efter dessa två dagar. Kanske man skulle ta och träna upp den, det är ju inte så att Liam kommer bli lättare med tiden :)

Idag var min fina Cila här <3 Alltid lika underbart att träffa dig! Och mat hade hon med sig också, då är det klart att hon är uppskattad, haha. Skämt åsido. Och Liam gillade låtsas moster Cila och skrattade och var go! Jag fick åka och slänga sopor som samlats på trappan.. Vi har ju ingen egen soptunna utan måste åka några km för att bli av med dem, suck..
Resten av dagen har jag läst en bok jag tänkt använda till rapport 1 till skolan. Har lyckats läsa ut den ikväll, så imorgon skulle jag behöva skriva! Det är ju bara två A4 som ska skrivas, men man ska få ihop det rill nåt vettigt, och framför allt hitta tiden till det! Men det löser väl sig på ett eller annat sätt.

Min son äääälskar att titta på sin mobil ovanför sängen, han kan ligga och bara titta och prata låånga stunder där, mammas älskling!


Här tittar vi med viidöppna ögon på finaste mobilen :)


Stora killen som börjat greppa saker!

Vad jag älskar dig min lilla pojke, du är det finaste som finns <3

Inga kommentarer: