torsdag 12 augusti 2010

Klippning och fest???

Igår kväll hade vi en ledsen kille här.. Jag antar att det är gaserna i magen som gör honom olycklig. Jag tror även att han var väldigt trött eftersom han endast sovit ca 1 timme på heeela dagen. Efter lite extra mat och mys somnade han sen sött och sov ända till åtta! Jag vaknade ju då i vanlig ordning flera ggr under natten ändå. Men huvudsaken att Liam sover gott och är nöjd! Kan ju även tillägga att han åt vid åtta och somnade om efter det, och han sover fortfarande!!!!!! Liiite trött kanske:)

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret! Underbart! Jag kan inte ens minnas när jag hade en sax i håret sist.. Eller jo, i Thailand toppade jag det faktiskt och det var ju då i.. mars! Min fina Malin gav mig nämligen en klippning när jag fått Liam, annars hade det säkert inte blivit av på några månader till, haha.. Hon verkarha en riktigt bra kundkrets, jag bokade den här tiden för fleera veckor sen, men hon har varit helt fullbokad!

Imorgon är vi även bjudna på fest till lokalen vid lemströmskanal, det är någon av C´s gamla arbetskamrater som fyller år. C vill ju självklart åka, jag är lite mer tveksam. Jag sa åt honom att du får ju jättegärna åka.. Men han vill att jag ska komma med. Det betyder ju då att vi måste ha barnvakt! Hur ska jag kunna lämna bort min skrutt?! Man måste väl lära sig nångång antar jag, nå, vi får se vad det blir.

Inga kommentarer: