torsdag 19 augusti 2010

Rådgivning

Idag var vi till rådgivningen igen och Liam växer så fint! Idag är han 58cm lång och väger 5725g, han har alltså gått upp drygt 700g och växt 3cm! Sen fick vi höra igen hur "med" han är och att han kommunicerar väldigt mycket! Han pratade på så tusan där ett tag, haha. Måste ju visa vad man kan :)
Sen trodde jag faktiskt att jag skulle få skäll, jag/vi har nämligen gett Liam ersättning två ggr. Han har inte varit nöjd med maten han fått av mig utan har gallskrikit och varit jätte lessen ett par ggr när maten varit slut.. Vad gör man lixom? Ungen är hungrig och det har inte gått att misstolka det på något sätt, nöjd har han blivit sen också. Men till min stora förvåning tyckte hon att jag gjort helt rätt! Så det ska vi fortsätta med om vi märker att han är hungrig efter amningen. Annars är allt bara fina fisken!
Just det, han fick sitt första Rotatec vaccin också, och det gick bara bra det också!

Idag har vi annars varit till stan, först till banken och sen gick jag och Liam till Dinos och fikade med Marie och Snållan. Pappa C var och köpte bil under tiden :) Nu är vi då hemma igen. C är och försöker ta upp båten (han går ju på jobb på tisdag så..) och jag skulle vilja att lillen ska sova lite.. Jag skulle nämligen vilja sätta mig och klippa och klistra lite.

2 kommentarer:

Marie sa...

tack för fika idag! va helt underbart att träffa er! Ser så fram emot nästa helg =) hihi...

va ska du klippa å klistra då? =)

wimsis sa...

Har klippt och klistrat lite kort =)