onsdag 18 augusti 2010

Bil

Viket mysigt väder vi har, men man vill inte göra speciellt mycket.. Klockan är nu halv två och hunden har fortfarande inte varit ut och kissat, haha. Hon tycker inte om när det regnar och vänder i dörren, bestämd dam det där :) Tror faktiskt jag ska slänga på mig regnkläder (om vi har några..) och ta en promenad med henne när C kommer in.

Kan väl ta och berätta att vi ska köpa bil =) Det var det jag skrev om tidigare, men nu är det väl bestämt! Det är en mercedes -03, automat! Tusan vad skönt med automat säger jag bara. Den är lite mindre än volvon, men barnvagnen får vi plats med, vilket var det viktigaste. Den är pedant skött så den är i hur fint skick som helst! Kan ta kort på den och visa vid tillfälle.

Nu har jag laddat upp lite kort, så här får ni några:

Här för några dagar sen


Även här


Hihi


Hos Milis för ca. 4v sen




Det här är några timmar innan C åkte på jobb sist, alltså borde Liam vara två och en halv v. gammal.

Inga kommentarer: