söndag 29 augusti 2010

Badpojke

Vilken dag.. Min son har i princip inte sovit på hela dagen, eller jo, ca en halv timme när han fått sova i min famn. Han har bara velat vara i famnen hela dagen, och jag har haft ett arbete att skriva.. Tror ni det var lätt att skriva ett seriöst arbete med en bebis i famnen? Nej, inte riktigt. Men nu har jag skrivit det och lämnat in det. Sen att det blev helt värdelöst är en annan femma.
Kan ju bara inse att man kanske är en aning naiv som tror att jag ska fixa skolan samtidigt som jag mamma på heltid, och då även ensamstående varannan månad. Ja, nu skulle du gärna få vara hemma C.. Saknar dig verkligen.
Men oavsett hur jobbigt det än må vara skulle jag inte byta det för nåt i världen, min son är det finaste i hela världen och jag älskar honom över allt annat och jag skulle göra vad som helst för honom.

Gårdagen var som sagt jätte mysig! Tack för allt Marie!
Liam fick bada igår och han upptäckte att det var ju hur kul som helst att sprattla i badet, hihi. Detta resulterade ju då självklart i att mamma var dyngsur när det var klart :) Men oj vad roligt han hade!





1 kommentar:

Marie sa...

Tack själv för att jag fick komma ut på en terapi kväll <3 hade tänkt stanna längre idag, så sku jag ha kunnat vara nanny medans du skrev din uppsats.. Men nu är det städat hemma iaf =)
Vi får göra om det snart igen!
Puss