söndag 8 augusti 2010

Ont i magen :(

Vi hade en jätte mysig dag/kväll i Geta igår! Det bara måste göras om snart igen gumman! Det enda som var synd var att för första gången sen Liam kom till världen skrek han ordentligt, stackars hjärtat hade tokigt i magen, massor med gasor :( Han var helt otröstlig ett tag vilket ledde till att jag kände mig helt maktlös och vart nästan lipfärdig.. Detta fick mig till slut att vilja åka hem.. Jag kände mig lite lätt stressad. När vi inte varit med om att han skrikit så här förut visste vi ju inte hur vi skulle trösta honom på bästa sätt. Men övning ger färdighet!
Han slocknade i alla fall i bilen på väg hem, väl hemma gav jag honom först ett bad, sedan mat och sen sov han sött, plutten.
Idag har han inte alls varit speciellt besvärad, och så har han bajsat!!! Weeee, det var nu en och en halv vecka sen sist, så nu är nog livet lite lättare!

På tal om ont i magen, jag har börjat må illa efter jag ätit.. Vad handlar det om??! Fattar ingenting, är inte riktigt roligt. Just nu vill man ju vara i skick hela tiden, så jag kan ta hand om min son så bra som möjligt..

Inga kommentarer: