torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Vi har knappt varit hemma på hela dagen idag så även den här dagen har gått otrolig snabbt!

På förmiddagen åkte vi till min svägerska, hon är duktig på att sy och ska nu sy lite fint till babykorgen så jag var dit med tyg. Vi passade även på att äta lunch tillsammans och uppdatera varandra om det ena och det andra. Liam och kusin Love lekte fint under tiden. Var även och köpte hundmat som jag nu inte får ur bilen.. det är nämligen en 15 kg säck.. jag lyfter inte sånt hur som helst längre.

På eftermiddagen åkte vi till en lekpark med Henrica, Ben och Erik. Pojkarna var så duktiga. Roligt att se hur de mer och mer faktiskt leker tillsammans! Vi blev även bjudna på middag där, tack!

Väl hemma hoppade vi i badkaret som jag sen inte höll på att komma upp från.. ursäkta nu men, fy sjutton vad jag har ont mellan benen helt plötsligt! Kan int ens beskriva smärtan.. Hoho, den här kroppen.

Nu sover lillskrutt och det gör nog även jag.. :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: