onsdag 2 maj 2012

v. 34

värsta nakenbilderna den här veckan, haha.

Ännu en ny vecka. Jag är osäker på om bebis vänt sig på rätt nu..

Vi får se nästa vecka. Annars är jag otroligt trött nu, jag vill såå vila en stund på dagen, men det går ju inte. Men på lördag så är Conny hemma igen. Jag försöker vara ute med Liam så mycket som möjligt trots allt, har inte samvete att hålla honom inne när det är så fina dagar.

Idag har jag även haft en del sammandragningar. Svullna fötter har jag även fått som värjer när jag stått för länge. Halsbränna kommer och går. Täppt näsa på nätter har jag/haft hela graviditeten. Hmm.. vad mer kan jag hitta på? Jo, myrkrypningar i benen kvällstid, inte skönt alls. Men men, snart får vi lön för mödan! För hur jobbigt det än må vara just nu så är det värt det varenda sekund!


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Emy sa...

Håller tummarna för att bebibusen vänt sig på rätt nu... Det där med tröttheten känner jag igen också, måste sova mååånga timmar per natt för att vara människa på dagarna :)

wimsis sa...

Ja, verkligen! Nästa vecka får vi se, känns nästan som den gör kullerbyttor ffortfarande.. Men hur mycket rum kan det finnas lixom? Haha, jag kan ju alla fall sitta hemma och gäspa på dagarna :) Men som sagt, inte mycket jobb kvar för dig nu!

Emy sa...

Nå, tror nog du har tyngre dagar än vad jag har när du är ensam, även om du är hemma :)
Men jag ser riktigt mycket fram emot att gå på ledig snart :)