tisdag 15 maj 2012

Lite nytt

Har varit lite dålig på att visa bilder här hemifrån, tycker väl själv att det inte händer någonting, men kanske ni tycker det. Nå, idag tog jag lite mobilbilder på gården som ni ser, ni ser att granhäcken är på plats, tulpanerna har börjat blomma och poolen håller på att färdigställas. Conny har som sagt dragit rör under huset idag, igår började han även sätta upp lite sten på en vägg i köket (visar senare). Så lite händer väl. Och jag, jag gör inte så mycket :) Finns så mycket jag skulle vilja göra men, det får vänta helt enkelt. Jo, jag lagade rabatberkompott efter middagen! Älskar rabarber!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Linda S sa...

åh va avundsjuk jag är på poolen!!! Vi har såå pratat om de,att vi nog är väldigt sugna på de... får väl se va som händer i framtiden :)

wimsis sa...

Den kommer nog bli vääldigt uppskattad när den väl är klar! Ni får komma över och titta om ni vill vid tillfälle :)