onsdag 9 maj 2012

update mvc

Då kan jag berätta att bebis fortfarande ligger i säte. Bm trodde inte att den kommer vända sig mer. Så, kanske jag bara får ta och förbereda mig på att det blir snitt den här gången.

Jag har hela tiden tagit förgivet att jag ska föda vaginalt igen, jag hade ju trots allt en väldigt bra förlossning. Det gick snabbt och bra och inga komplikationer. Visst fan gjorde det ont, men det var värt all smärta i världen när man sen fick upp sin alldeles egna bebis på bröstet. Men nu blir det då kanske helt annorlunda.

Blev mitt i allt lite stressad också, blir det snitt blir det förmodligen i v.38, och det är ju snart! Dags att tvätta lite bebiskläder kanske..

Nästa besök till bm om två veckor och sen ul 30/5.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Cila sa...

Men oj, spännande! Eller va säger man? :)
Man kan ju alltid hoppas på att bebis hinner vända sig iaf, men det är ju bra att du ställer in dig på att det kan bli snitt!

Annars får du testa att stå på händer (med connys hjälp såklart), det lär ska funka ;)

Puss <3

Emy sa...

Jamen rackarns, kan tänka mig att det är med både en skräckblandad förtjusning och lite sorg som du ställer in dig på kejsarsnitt. Kan säkert bli en bra upplevelse det också även om man är inställd på att föda vanligt. Men det blir säkert bra oavsett hur bebisen kommer till världen.
Kram