onsdag 9 maj 2012

v. 35

Ny vecka, nya tag.

Nu är det tungt, riktigt tungt. Ryggen värker, benen värker, sammandragningar kommer när jag rör mig för mycket. Det som är jobbigast är att jag inte klarar av att springa efter Liam ute här hemma.. Han springer i full fått hela tiden, vägrar att hållas på gården och med tanke på att vi har vattnet så nära och diken så är det ju rent av farligt om jag inte hinner med. Det är såå frustrerande! Klart Conny är ute med honom, men det är så mycket han borde göra här hemma också. Ja, det är inte lätt. Men det är trots allt inte jätte länge kvar nu förrän bebis är här!

Jag ska precis iväg till mvc, spännande. Ska till nån ny bm idag igen eftersom hon absolut inte ville att det skulle gå mer än två veckor till nästa besök. Så nu ska vi se om bebis svängt sig! Jag vet faktiskt inte, ibland får jag massa sparkar i revbenen, ibland neråt och ibland i sidan.. kanske bebis ärvt sin mors lokalsinne, haha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: