fredag 25 maj 2012

Fredag

Oh my, vad jag är slut.. jag vet inte riktigt vad jag gör hela dagarna men inte sitter jag still eller vilar alla fall. Min far har varit hos oss två dagar och skruvat delar till köket. Idag kom även min mor över samt min kusin som också ska ha barn nu i juni, bf skiljer bara ett par dagar :) Liam har varit gnällig och känslig. Minsta lilla motgång har varit en jätte grej..

Nu är vi hemma hos mina föräldrar där vi ska övernatta eftersom vi åker med dom till Norrtälje över dagen, hem med tidiga båten igen. Pappa ska få jaga Liam hela dagen, hehe.

Det är helt otroligt vad handikappad jag blivit senaste tiden.. som nu tex, gick lite snabbt och lyfte upp Liam när han ramlade ute, gick sedan upp för en trappa med honom i famnen, nu har jag så förbannat ont mot ljumskarna att jag inte vill röra mig alls :( . Klarar inte av nånting längre! Fy, nej nu skulle nog bebis få komma så jag får bli mig själv! Det är så frustrerande när det är Liam som blir lidande för att min kropp inte vill som mig..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: