onsdag 30 maj 2012

v. 38 och mer ul

Idag gick jag in i v. 38 (37+0).

Det känns helt underbart att bebis har vänt på sig! Det enda dåliga är att vi nu antagligen får vänta lite längre på vår bebbe, men den som väntar på nånting gott..

Dr. K så att jag inte ska vänta mig att denna bebis kommer komma tidigare då jag gick över 15 dagar och blev igånsatt med Liam. Så det är vad jag försöker ställa mig in på, men man hoppas ju. De femton dagarna var de längsta i hela mitt liv.

Annars kan jag berätta att denna bebis är mindre än Liam var i samma vecka, denna har även ett litet huvud. Dr. K mätte det flera ggr men vi konstaterade att allt annat såg så fint ut att det nog bara är mina gener som spelar in, jag har ett väldigt litet huvud. Det är ju super tyckte jag, och K instämde :) Liam hade inte ett jätte litet huvud.. hmm.. vad sades mer.. jo, jag har tydligen ett stort bäcken och är drömmen för en barnmorska med tanke på förra förlossningen.

Ja, det är väl ungefär det jag kommer på. Vill ni veta nåt met är ni välkomna att fråga!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Emy sa...

Jamen det är ju fantastiskt bra nyheter, vad roligt :) Passa på att njut ordenligt nu den sista tiden :)