torsdag 3 maj 2012

Torsdag

Snart är äntligen den här långa veckan slut och Conny hemma igen!

Igår kom min mamma över, riktigt skönt att få prata av sig. Hade en rätt
jobbig kväll där allt bara blev för mycket och jag satt och 
lipade vid köksbordet. Det är helt enkelt jobbigt när man 
vill så mycket men varken kan eller orkar.. 

Men idag är en ny dag och jag fick sovmorgon till kvart över sju! 
Det tackar vi för! Nu när vi orkat klä på oss ska vi åka 
till närbutiken och handla hem lite nödvändigheter,
sedan tänkte jag försöka mig på att baka lite småkakor!
Blev så nostalgisk när jag öppnade en receptbok där det fanns 
massor med recept på småkakor som min mormor 
alltid lagade när hon fortfarande kunde.

Sen kommer svärfar över och ska plantera ner vår granhäck som givetvis
kom i måndags när den inte fanns en kotte som kunde hjälpa 
mig att hämta jord och få ner den i marken.. Men 
den ser ut att må bra än så länge och idag som sagt, 
kommer den ner i jorden! Det blir nog bra det här!

Ni får njuta av några bilder på världens finaste lilla kille.



 

Inga kommentarer: