söndag 27 maj 2012

Sööndag

Oj,det var visst söndag redan!

Igår var vi som sagt till Norrtälje. Kanske inte en av mina bästa idéer men ja.. Alltså jag ville ju åka, men den här kroppen alltså..

Efter att ha gått typ en timme hade jag riktigt ont i ljumskar och rygg. Fick ta panadol så det kändes lite bättre. På båten hem ville jag helst inte röra mig alls. Nå, idag är det ok igen, men nu blir det definitiv inga fler utflykter före bebis är här.

Fick väckning kl. 06 idag så jag är ganska så sliten nu.. passade på att lata mig i solstolen när Skrutt sov idag, underbart.

På kvällskvisten kom Henrica och Christian med familj över, de har lånat en bil tills imorgon. Sofie och Sebastian var nere på stranden och badade! Fy sjutton alltså, kan inte ha varit varmt! Men nu har de nåt att skryta om i skolan imorgon :)

Liam har för övrigt haft riktigt ont i magen sen i eftermiddags.. jag besparar er detaljerna. Men jobbigt har han haft, hoppas han får sova gott och att det är bra imorgon.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: