fredag 18 maj 2012

Tänker inte

Ligger ENSAM kvar i sängen och kan inte sova, men jag tänker inte kliva upp än. Bihålorna värker nå vettlöst men tänker som sagt inte gå upp och leta värktabletter, än. Märkligt hur man kan få så ont utan att knappt va förkyld.

Igår var en lite konstig dag.. så ju tidigare att bebis levt rövare, och så även hela gårdagen. Kändes som magen sku spricka, det tryckte neråt och efter att ha varit ute och planterat lite blommor högg det i ena ljumsken. Nu pratar vi hugg som gör att jag inte kan röra mig när de kommer, gör så sjukt ont! Kommer ihåg att detta kom i slutet med Liam också.. på kvällen började jag även må illa, så det vart tidigt sänggående.

Annars planterade jag som sagt lite blommor, en rabarber, tre jordgubbsplantor (hinner inte med att fixa land i år) och tre smulgubbar, haha. Hade aldrig hört talas om förut.

På eftermiddagen tittade min pappa förbi en sväng och sen åkte vi till svärisarna på kaffe och rabarberpaj jag bakat. Ja, det var vår dag det. Idag tar jag Liam med mig och sticker till Geta med Marie för att träffa finaste Cila med barn! Blir en bra dag det här!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Cila sa...

Vi längtar efter er, tack för att ni kommer! <3