tisdag 15 maj 2012

Organiserat kaos

Ja, som ni ser är det som sagt organiserat kaos här :) Projekt tvätta och sortera babykläder står på agendan! Gud så nostalgisk man blir av vissa plagg, tex mössan från Lundmyr Liam har som liten plutt på ena bilden!

Kan ju passa på att gnälla lite när jag ändå bloggar :) För det första, den här halsbrännan tar livet av mig, kan inte böja mig det minsta förrän de sura uppstötningarna är i halsen, och vi ska inte ens tala om hur det är att sova med halsbränna.. Inatt sov jag ca. Fyra timmar. Kan tillägga att jag somnade vid 22. Var det inte halsbränna, toabesök eller Liam som vaknade så var det en RÅTTA som försökte ta sig in genom diskskåpet! Jag var ner flera ggr och försökte skrämma iväg eländet men den är tydligen envis. Fy. Lät precis som den tagit sig genom väggen så jag vågade knappt öppna dörren till skåpet! Mina vakthundar låg och sov gott och hörde ingenting, haha. Nu är C under huset och drar rör, så får se vad han hittar för intressant när han är klar!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: