måndag 21 maj 2012

snart gräsänka

Idag försöker jag förtränga att Conny åker på jobb imorgon.. Hoho. Detta blir en prövning. Som ni vet vid det här laget jobbar han 4 veckor, och är nu i Brasilien. Det betyder att han inte kan komma hem hur som helst, det krävs helikopter, flyg osv. Så skulle förlossningen sätta igång i förtid (spontant) så är det kört för honom att hinna komma hem i tid. Det är inte det att jag inte klarar mig under en förlossning, det vet jag att jag gör. Men jag vill ju dela det här med honom, det är ju VÅRAT barn! Och jag vet hur mycket han vill vara med! Nu tror jag ju egentligen inte att nån förlossning kommer starta på ett bra tag, men risken finns ju alltid. Han kommer i alla fall "bara" vara borta tre veckor den här gången. Så han kommer hem runt den trettonde, och BF är 20/6.

Ja, det var väl kvällens svammel :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Cila sa...

Ja jisses, nog blir det en prövning för dig det här alltid nog! Jag är inte avundsjuk!
Du får säga till om du behöver hjälp med nånting!!
Puss <3