söndag 13 maj 2012

Morsdag

Ingen har väl gått miste om att det är morsdag idag.

Vi har haft det riktigt mysigt. Jag var ute med lillskrutt på förmiddagen medan Conny donade på. På eftermiddagen var vi på morsdagsfika till min svägerska där även svärisarna fanns.

Min morsdagspresent var en middag på Texas. Det slutade med att svärisar + svägerska med familj kom med, riktigt trevligt!

Nu sitter jag i soffan och gör ingenting, Liam dricker välling i sängen och Conny är ute och jobbar.

Jag ansträngde mig ju faktiskt för att göra mig lite fin dagen till ära, därav bilderna :) Kan tillägga att det inte fanns mycket att välja på i garderoben, denna klänning använde jag även när jag väntade Liam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Emy sa...

Fin du är! :) Haha, jag hade samma problem när jag skulle klä på mig inför kalasandet och morsdagsfirande idag men hittade till slut en klänning jag hade när jag väntade Nenna :) Det är inte lätt det här, tur att det inte är såå många veckor kvar nu i det här tillståndet :)