fredag 1 juni 2012

Dags att gissa!

Ja, nu när vi vet att bebis ligger med huvudet ner (men högt) tycker jag att det är dags för er att gissa när bebis kommer, och VEM som gömmer sig där! Och jag vet att ni är en hel del som läser, så gissa på nu, kända som okända!

Lite kort info då:                                   Bf är 20/6. Jag gick över tiden 15 dagar med Liam då jag blev igångsatt. Hade en snabb förlossning på drygt 5 timmar från värkstart. Jag mår bra, lite ont här och där (men vem har inte det). Nån sammandragning nu och då, men inte mer än så. Hjärtljuden på bebis har legat runt ca. 140.


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 kommentarer:

cindy sa...

Skööönt att den vänt sig :) Jag tror HON kommer lördag 30:e kl. 01.30 med en vikt på 3,450 och är 51 cm lång.

Anonym sa...

Jag tror det kommer en grabb till! :)
Anna i Hulta :)

Linda sa...

Är verkligen urusel på sånt här men drar till en rövare! :) Jag gissar på en pojke som kommer till världen 22 juni! Vill du ha klockslag och vikt/längd med?

Jenna sa...

Jag tror det kommer en tös, den 1/7 med måtten 3510 gram och 51 cm lång :)

Linda S sa...

21 juni kl.06.47 vikt 3350 o 50cm lång.. o de är nog en pojke :)

Jenny sa...

Tyvärr får du nog vänta på grabben till 28/6. Vikt och längd: 3550 gram, 51 cm!

Emy sa...

Jag gissar på att det kommer en liten tös den 25 juni, 3415 gram och 51 cm lång! :)

Elin sa...

Jag tror att det blir en liten söt flicka denna gång. Hon bestämmer sig för att komma ut onsdagen den 27 Juni med en vikt på 3500 och 51 cm lång. :)