fredag 8 juni 2012

Ja, just det!

Idag gick slemproppen :) nästan så det börjar bli lite spännande nu! Har tyvärr inga andra känningar.. Fast ja, som ni vet kommer ju inte Conny hem förrän om en vecka :( så det bästa skulle ju va om det dröjde lite till, vilket jag också tror att det gör.. kommer säkert inte komma nån bebis förrän början på juli.. optimist? Nja, försöker bara vara  realist.

Men vem vill komma med mig och föda barn om det skulle hända nåt före Conny kommer hem då? Henrica, Marie, Cila? Sugna?

Herre gud Madde, sånt här borde va fixat sen långt tbx ju..


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

Henrica sa...

Såklart!! Redan redo :)

Henrica sa...

O btw min förlossning med Ben satt igång 2 dagar efter att proppen gick.... Men hej, ingen panik vännen ;)

wimsis sa...

Åh, bra! Man vet ju aldrig när dessa ungar ska ut :)

Cila sa...

Yei, spännande!! Och självklart är jag också redo. Bara att ringa om du behöver mig! :)
Puss! <3

Marie sa...

Jag kommer!!!! :)

Marie sa...

Jag kommer!!! När som helst!