måndag 11 juni 2012

Blommor

Känns som vi haft fullt upp idag igen! Men det är bra, då går dagarna snabbt.

Efter Skrutt sovit åkte vi till stan och köpte blommor med mor min. Liam busade med morfar under tiden. Sen fick vi middag och så visades det ute ett tag till. När vi kom va d läggdags för Skrutt. Så fort han somnat gick jag ut och planterade blommor. Blev väl så där. Dom ser lite trötta ut, men förhoppningsvis tar de sig.

Gravidstatusen är annars ganska oförändrad. Jag får verkligen sammandragningar heela tiden, de gör fortfarande inte ont, det är mest lite störande faktiskt :) sku dom nu göra ont sku man ju veta att nåt va på gång!

Imorgon är det dags för Liams två års kontroll, spännande!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Elin sa...

Hjälp, du kommer ju att föda snart!! Jag borde ha läst igenom dina inlägg före jag gissade om bf. ;) Det är så spännande! Jag blir själv helt ivrig. Ha det kul på två års kontrollen!
Ps. Jag och dottern ska till mommos hus (för att ge katten mat och vattna blommor) efter att F har haft sin dagsvila. Har du tid att träffas så får du gärna slå en pling. :)

wimsis sa...

Haha, ja vi kan ju alltid hoppas :) men jag är tveksam.. Som du märker såg jag liiite sent att ni varit här i krokarna.. synd! Hoppas vi kan ses nåt snart igen!