onsdag 6 juni 2012

Baby shower

Ikväll hade jag tänkt skriva ihop era gissningar om när bebis kommer ut, men nu blev den här kvällen heelt annorlunda!

Min fina Marie kom över ikväll, just innan hon kom kom även min far för att låna nån såg. Mitt i allt kommer ännu en bil hit, det är Henricas fästman Christian med 3 barn. Okej, tänkte jag bara. Han kom in och berättade att det hade varit en jobbig dag och att han tagit barnen ut och åka och Henrica va hemma och vilade. Sen frågade han om jag och Marie ville gå ut och gå med lille Erik i vagnen så kunde han va med de stora barnen. JOO! Det vill vi, skönt!

Sagt och gjort, vi tog Erik i vagnen och beslutade att gå ner till stranden då det var så fint väder. Väl nere på stranden hoppar det fram två muppar och skriker, haha. Jag fattar fortfarande ingenting, haha. Där va alla fall Cila och Henrika också, och de hade fixat en Baby shower till mig! Alltså jag har världens finaste vänner, hoppas ni förstår det! Efter en stund kom även Sofie ner och gjorde oss sällskap!

På stranden hade de brett ut picknikfilt där det stod pommac i skumpaglas med jordgubbe på kanten, det var jordgubbar, hallon tårta, fina rosa och blå bakelser och en underbar blöjtårta :) Ni är bara bäst! Jag har ju tyvärr inga bilder då vi bara skulle gå på promenad, men det kommer! Om inte annat kanske nån av dem själva bloggar om kvällen!

Vi har suttit nere på stranden i drygt två timmar och pratat, skrattat och lekt :) vattnet låg spegelblankt och ett vackert svanpar simmade lugnt bakom oss, så idylliskt!

Så ikväll vill jag helt enkelt hylla dom bästa vänner man kan ha, älskar er alla!


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 kommentarer:

Linda sa...

Oj va härligt det låter! Faktiskt fin fina vänner! Ni hade säkert jätte trevligt! :)

Cila sa...

De va såå kuul! Och de var du såå värd! :)
Ja, nog är vi ett rätt bra "gäng" eller hur! :)
Älskar dig med pärlan! <3

Emy sa...

Åh, vad gulligt! Kan tänka mig att du blev överraskad! :)

Linda S sa...

Oj,vilka fina vänner du har!!!! :)

wimsis sa...

Visst är dom!
Det var jätte mysigt :)

wimsis sa...

Tack gumman! Visst är vi ett riktigt super gäng! Puss

wimsis sa...

Ja gud ja, nästan så man känner sig riktigt dum så här i efterhand:)

wimsis sa...

Dom bästa!