onsdag 13 juni 2012

v. 40 och mvc

Nu är det bara en vecka kvar till bf gott folk :)

Som ni ser är magen enorm. Mitt mående läser ni ju om i princip dagligen, så bryr mig inte om att tråka er mer om det just nu, ni får nog höra ändå!

Var till mvc idag och allt är bara som det ska. Sf ligger även denna v.på 38, alltså ÖVER den högsta kurvan, hoho. Bebis huvud är fortfarande ruckbart, men det spelar inte så stor roll, hjärtljud 140, hb 112, blodtryck bra och urin bra.

Min bm så att det låter ju som att någonting är på g med tanke på mina sammandragningar och så, men vi konstaterade att min inställning att gå över två veckor är nog bra. Sen är ju allt annat ett stooort plus! Så hon rådde mig att gå ut och promenera och gå i trappor :) ska dock vänta tills Conny är hemma imorgon kväll så jag kan ligga och ha ont sen, får ont får jag. Fick även rådet att börja ta panadol och det tror jag att jag ska göra faktiskt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herremintid sikken mage du ar tjejen! Jag hoppas verkligen pojken kommer så fort Conny har kommit hem, för det där kan ju inte va lätt o bära på ;) Lycka till!
Kram Anna

wimsis sa...

Haha, nej den är inte lätt att släpa runt på just nu.. så den skulle meeer än gärna få komma nu! Men idag ska det städad och sen ska jag promenera, gå i trappor och dricka hallonbladste :)
Kram

Cila sa...

Hooli anamma!! Men du, har magen börjat falla ner va? Tycker att det ser ut så. Och det är ju ett gott tecken iaf! :)
Och jisses vad skönt det måste vara att Conny kommer hem idag! Äntligen kan du börja slappna av lite kanske.. :)
Puss <3

wimsis sa...

Jag tycker nog själv också att den sjunkit, men tänkte att ja kanske bara inbillade mig :) Men sf måttet va ju samma som sist också! Så jag VILL ju tro att det händer nåt!
Puss!