söndag 10 juni 2012

Lugna gatan

Jepp, inte händer det nåt här som väntat. Har fortfarande värk i ryggen men varken mer el mindre än tidigare. Sammandragningar får jag i princip så fort jag rör mig, det är ju ganska ovanligt för att vara mig.

Conny ringde på eftermiddagen. Han så att han bara ville höra att allt va lugnt och berätta att de har problem ombord i form av att nå stora system inte fungerar. I dessa system ingår telefon och internet!! Men det är ju jäääätte bra, speciellt nu! Han ringde från nån nödtelefon.. så jag sa bara att ja hade lite ont i ryggen men att det inte va nån fara. Men jag kan ringa den nödtelefonen om nåt sku hända och då sku han fixa helikopter.. Så vi kunde prata typ tre min. Han skulle ringa senare om han kunde, men det har han inte så antar att inget är repaterat än. Suck.

Nu ska jag mumsa i mig lite rabarberkompott och sedan uppsöka sängen, jag är sååå trött!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Marit sa...

Hejsan, jag följer dig fortfarande med spänning men är lite dålig med kommentarerna för tillfället.. :)

Håller tummarna för att inget sätter igång innan Conny kommer hem så att han får vara med!

Min gissning är att den lill@ kommer den 16de juni :)

Kram från oss i Lund :)