fredag 15 juni 2012

Väntar..

Här är det fortfarande lugnt.. Eftersom det gått ett tag sen vattnet gick och inget hänt, får jag nu antibiotika var sjätte timme tills bebis är ute.. hoppas ju att det ska sätta igång spontant (gärna snart) men jag är tveksam. Barnmorskan va just in och så att det kan tänkas att de börjar sätta igång mig lite imorgon om inget hänt till dess. Hoppas dom gör det för att bara ligga här och vänta känns ju så där.. Men snart, snart får jag se vem som bör i min mage!

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 kommentarer:

Elin sa...

Hoppas att det inte är så länge kvar, för din skull. :) Jag tror att du har ett gäng här som också längtar att få se vem som bor i din mage. :)Helt otroligt att du orkar sitta här och blogga under tiden. Jag önskar dig en fantastisk förlossning. <3

Cila sa...

Rackarns lilla buse där inne! :)
Hoppas verkligen att det sätter igång under natten nu, men annars så är det i vilket fall som helst snart över om du får en igångsättning!
Heja dig stumpan!!
Tänker på er hela tiden! <3

Emy sa...

Jasså, jag som var helt säker på att du låg och myste med en liten vid det här laget :) Hoppas det inte blir allt för seg väntan för dig... Mys att ni får träffa bebibusen snart, jag är lite avis :) Kram och sköt om dig!

Linda S sa...

va skönt att han hann hem iaf!! Hoppas den lilla kommer snart :)