söndag 10 juni 2012

Hmm..

Nu på morgonen när vi låg och myste i sängen jag och Liam kände jag hur jag fick som mensvärk i svanken.. Detta kommer och går lite nu och då nu.. Man undrar ju vad detta är. Det är inte så att det är smärtsamt på nåt sätt, men det värker helt enkelt. Åh, det är ju säkert ingenting, det som är så jobbigt är att i Brasilien är kl. nu två på natten tror jag.. alltså sover Conny gott nu. Jag vill ju absolut inte ringa i onödan, samtidigt så vet jag ju att det inte bara är för honom att ta sin väska och gå av hur som helst.. Skulle detta nu vara början på en förlossning kommer han inte hinna hem hur som, men han vill ju givetvis hem så fort som möjligt! Fy, tänk om han verkligen missar förlossningen.. vi har ju alltid vetat att möjligheten (eller vad man ska kalla det) finns, men nog aldrig trott att det kommer hända.

Som sagt tror jag ju egentligen inte att detta är nåt, men klart man undrar (googlar) och spekulerar, vi närmar ju oss trots allt!

Men nu ska jag se om chefen låter mig ta en dusch, sen ska vi nog gå och titta på våra nya grannar, nämligen sommarfåren som anlänt! Myys! Jag älskar får!


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

Emy sa...

Siddu, får se om vi ses på BB om några dagar då :) Hoppas bara för din skull att Conny hinner hem innan bebisen tänker komma. Sköt om dig! Kram

Cila sa...

Men hooli va spännande!! Jag säger som Emy och hoppas att Conny verkligen hinner hem!
Puss <3

wimsis sa...

Äh, här händer ju ingenting mer.. på både gott och ont!

Cila sa...

Kanske lika bra? Så att Conny hinner hem, menar jag. :) Men om det är förvärkar så är det ju superbra! Dom gör ju en hel del jobb bara dom.. :)

wimsis sa...

Visst är det så, att det är bra om Conny hinner hem! Samtidigt som man är så sjukt förväntansfull!
Men jag tror fortfarande att det kommer dröja flera veckor :) Det är ju MIG vi pratar om, haha..