måndag 11 juni 2012

Tidig måndag

Liam älskar att vara ute, innan jag hunnit borsta tänder eller plockat bort frukosten var han redan på väg ut. Nu har jag turen att ha halva gården inhängnad, så han fick gå ut själv med hundarna redan kl. 9. Jag fixade klart inne och sen gick vi och tittade på fåren, Liam blev så till sig så han hoppade, skuttade och skrek Bäää! Ni kan ju gissa vad de stackars fåren tyckte om det, haha. Det är väl ca 60 får kanske som skenade, jäklar vad det lät, haha. De vågade sig fram efter en kort stund igen alla fall.

Hemma på den icke inhägnade sidan fick Liam leka med vattenslangen, roligaste som finns just nu. Han vattnar blommor, sina bilar, häcken, ibland mig (inte skönt) osv. Till slut hade jag sååå ont i ryggen, tyckte vi kunde gå till inhägnaden så ja sku få sitta. Jessus jäklar vilket liv det bliv, skrik och utbrott. Han gallskrek väl 15 min, tur att man inte har så många grannar.. Jag låter honom nämligen skrika tills han är klar, om jag orkar. Men han va på riktigt skit humör sen, så nu är vi inne och ska äta. Sen ska han sova, och jag ska försöka njuta av solen.

Ha en skön måndag alla!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: