onsdag 27 juni 2012

På bättringsvägen!

Jag är ledsen att det är dåligt med uppdatering nu.. Anledningen till det är att vi alla utom lillebror blev sjuka när vi kommit hem från bb. Men nu är vi på bättringsvägen! Så snart ska jag knåpa ihop en förlossningsberättelse och visa några ordentligavbilder och inte bara mobilbilder.

Kan även berätta att lillebror (vi är fortfarande inte överens om namn) är en riktig myspojke och vill ha massor av närhet. Detta har resulterat i sömnlösa nätter för mig och honom då han vägrar sova i sin fina babykorg. Imorse somnade vi inte förrän vid sju, då han fick ligga på min arm. Och just nu ligger han på min mage, som ni ser på bilden, och sover. Inatt måste jag sova, så jag ger mig och han får sova med oss. Och jag erkänner, mysigt är det :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi... Kommer ihåg det där, J sov ju på min mage (jag halv satt/låg) han 3 första veckor i livet, sen sov han brevid mej, sen sov han i mjukliften brevid mej, sen löft vi ner liften i vaggan sen tog vi bord liften! Ja hoho va det låter omständigt, men idag har vi en trygg son som inte vill sova nån annanstans än i sin säng! :) (jag trodde han aldrig sku sova själv;)) Så jag tror på att göra det gemytligt för babyn, resten reder sej! Sov gott!
Kram Anna