tisdag 12 juni 2012

Neeej!

Nej, jag blir så jäkla arg! Conny ringde just, det har ju varit meningen heeela tiden att han ska gå av den 13/6, inga konstigheter. Varit bestämt och fixat i månader. Igår hade han fortfarande inte fått sina flygbiljetter utan var tvungen att be om dom. Och så fick han dom, men inte var de den 13, utan den 14! Så så är han inte hemma förrän tidigast fredag kväll! Han är arg och jag är galen och har just lipat så det heter duga.. en dag hit el dit tänker ni säkert nu. Och så är det väl i vanliga fall, men INTE nu. Förlossningen skulle kunna starta när som helst, jag har ont överallt känns det som och pga mig blir både barn och hundar missunnade, och DET om nåt får mig att må så fruktansvärt dåligt. Dessutom skulle jag inte tacka nej till att få lite och slippa alla måsten.

Åh, ge mig styrka!

Nå, Conny var givetvis inte glad då han blivit lovad att gå av imorgon, så han gör allt han kan just nu för att få det fixat!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Linda sa...

Fy va dålig stil av hans jobb! Hoppas det ordnar sig!

wimsis sa...

Visst är det! Tyvärr inte första gången dom gör bort sig.. Meen, det här fixat sig nu och han har nya flygbiljetter, tack och lov!