onsdag 29 februari 2012

Då var det dags

Ja, nu börjar det närma sig..
Idag börjar vi resan mot Åbo.
Vi valde att ta båten redan idag eftersom vi har Liam med oss. Skulle bli
så tokigt för honom om vi skulle ta nattbåten. 
Så nu ska vi bo en natt på hotell. Före el efter sjukhusbesöket ska vi
hinna hälsa på Connys mormor i Pargas, åka till Ikea och lite annat.
Passar på att göra resan lite "rolig" också. 
Nu ska jag packa det sista innan vi ska packa in oss i bilen 
och lämna hundarna innan vi sticker!
Kan bli dåligt med uppdatering innan vi är hemma..


Håll tummarna för vår lilla knodd nu!!

4 kommentarer:

Cila sa...

Lycka till stumpan!! Tänker på er! puss <3

Marit sa...

Lycka till imorgon! Jag håller alla tummar jag kan för att det ska bli positiva resultat! Jag har tänkt mycket på er under helgen och velat skicka en kommentar tidigare men blogger har krånglat för mig.. Iallafall, bättre sent än aldrig. Hoppas ni får en trevlig resa med och kan njuta lite av en minisemester trots syftet med resan.

Styrkekramar från Lund! ♥

cindy sa...

Usch tänker hela tiden på er! Håller alla timmars och tår för lillfisen. Kram

Susanna sa...

Tänker på er !!
När ska ni åka tillbaka ? Är på väg från åbo på fredag kväll till Åland, kanske vi är på samma båt ? :)
Kram !