onsdag 8 februari 2012

v. 22

Då var det dags för veckans magbild igen!
V. 22 är redan här. 
Jag mår bara fint. Huvudvärken har till och med blivit bättre, fina fisken.
Ska till rådgivningen nästa vecka på vanligt besök samt akupunktur, så får
vi se hur vi ska fortsätta.
Jag har nu en känsla av att proteinerna i urinen tillbaka.. Vet inte riktigt
varför jag tror det. Nu skulle jag vilja ha lite u-stickor hemma. Men är inte 
länge kvar till nästa besök. 

Rörelser och sparkar känner jag alla dagar om än lite diffusa
ibland. Dumma moderkaka. Men jag har konstaterat att den
här krabaten inte är lika livlig som Liam var, men
det kommer väl. 
Conny menar att den är lugnare för att det är en flicka den här 
gången, haha. Vi får väl se. 

Nå, magbilder var det ja!








Många bilder idag. Bry er inte om det där mjuka som hänger över på sidorna.. 
Jag har ju trots allt fött barn, hehe.

3 kommentarer:

Björkbacken sa...

Japp de e en flicka ;) håller med C!!!

Emy sa...

Fin mage! :) Och vad skönt att huvudvärken blivit bättre.

wimsis sa...

Cindy: Jag har på känn att det är en liten kille till, bara för att det är så mycket pojkar i vår släkt. Men skulle vara så kul med en av varje :)

Emy: Tack! Hoppas du mår bra!