torsdag 9 februari 2012

Badat

Idag har vi varit till Mariebad med familjen Söderholm/Nyberg.
Riktigt skoj som alltid. 
Min son var dock inte riktigt sitt vanliga vilda jag. Han hade nämligen
inte sovit mer än 45 min innan, dessutom fick jag väcka honom
så vi skulle hinna i tid. Han är sin mamma upp i dagen 
och vill helst mysa i bubbelpoolen :) Med några undantag från 
när han skulle springa runt alla bassänger. Men det är väl sånt man får ta!
Han var lite rolig i duschen, haha. När vi var färdiga kom en annan
och tog duschen där vi varit. Då blev Liam sur och pekade på henne
argt medan han grälade på henne, haha. Underbara, älskade unge. 

Vi hade kameran med idag, så bjuder nåt kort. 
Henrica får själv visa de kort hon vill på sin familj!




2 kommentarer:

Henrica sa...

Ja visst va de skojj. Fick bilderna:) men oj va många ja had tagi...

wimsis sa...

Va bra! Äh, det där var väl inget :) Conny och jag tog nog dubbelt så många sist vi var till Mariebad!